عمومیمطالب کسب و کار

پارتیشن شیشه ای منزل

معرفی پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار

یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای که می تواند برای مکان های شلوغ به عنوان یک عایق خوب برای جلوگیری از ورود صدا مورد استفاده قرار بگیرد پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار کامادر می باشد. با توجه به اینکه در این پارتیشن های از تفکیک بندی های آلمینیومی استفاده می شود، معمولا این پارتیشن ها دارای زیبایی بسیار خیره کننده ای هستند. اگر دارای یک محیط اداری کوچک هستید که در آن امکان دارد با افزایش صدا روبرو شوید استفاده از پارتیشن های تک جداره دارای فریم می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما باشد. البته باید در نظر داشته باشید که استفاده از هر نوع پارتیشن شیشه ای منوط به نظر کارشناسانی می باشد که محل شما را بازدید کرده اند. جهت اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای لطفا کلیک کنید.

پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم دار

برای اینکه بتوانید میزان عایق بودن در برابر صدا را تا اندازه ای افزایش دهید که به هیچ وجه مکالمه های با صدای معمولی از اتاق خارج نشود استفاده از پارتیشن های دو جداره فریم می تواند بهترین راه حل برای شما محسوب شود. این پارتیشن ها برای شما یک حریم خصوصی بسیار امن ایجاد می کند که به شما این امکان را می دهد که میزان شفافیت شیشه های به کار رفته را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. اگر از شیشه سندبلاست در این پارتیشن ها استفاده کنید به طور حتم می توانید علاوه بر زیبایی، بدون اینکه به دریافت نور شما آسیبی وارد شود، اتاق ها را از معرض دید افراد دیگر پنهان کنید تا حریم خصوصی پرسنل خود را به خوبی تامین کنید.

نقش پارتیشن شیشه ای در کاهش هزینه ها

شاید همه شما بر این باور هستید که استفاده از پارتیشن های شیشه ای در اداره ها برای شما تنها شامل هزینه های سربار و اضافی می باشد. اما باید بدانید که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. برای اینکه بتوانید نقش استفاده از این پارتیشن ها را در کاهش هزینه های خود بهتر درک کنید باید بدانید که چرا از پارتیشن ها استفاده می کنید؟ مهمترین دلیلی استفاده از پارتیشن ها این است که بتوانید محیط اداره خود را به گونه ای تقسیم بندی کنید که برای هر یک از پرسنل خود اتاقی مجزا به وجود آورید.

با این شرایط سوالی که پیش می آید این است که اگر استفاده از پارتیشن شیشه ای ممکن نبود راه جایگزین شما برای داشتن اتاق برای هر یک از پرسنل چه بود؟ اگر شرایط به گونه ای پیش می رفت که شما چاره ای نداشتید جز اینکه بتوانید برای هر یک از واحدهای کاری خود یا پرسنل خود اتاقی مجزا طراحی کنید، همچنین اگر امکان استفاده از پارتیشن اداری برای شما فراهم نبود شما باید از محل کار فعلی خود به محلی دیگر نقل مکان می کردید. به این ترتیب باید هزینه های سنگینی را برای جایجایی متحمل می شدید.

با توجه به این مطلب متوجه شدید که پارتیشن شیشه ای می تواند در کاهش هزینه های شما نقش بسیار مهمی داشته باشد. حال تصور کنید که هزینه خرید یک پارتیشن شیشه ای با درب و تمامی یراق آلات برای شما چقدر تمام می شود. می توانید برای استعلام دقیق قیمت پارتیشن اداری شیشه ای در همین مطلب به قسمت لیست قیمت ها بروید. این قیمت ها را با قیمت جابجایی به یک ملک بزرگتر مقایسه کنید. ببینید در این شرایط کدامیک از این روش های ارائه شده می تواند برای شما مفیدتر و موثرتر باشد؟

استفاده از پارتیشن شیشه ای می تواند حریم خصوصی ما را حفظ کند؟

یکی از سوالاتی که برای برخی از مدیران وجود دارد این است که اگر از پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم حریم خصوصی ما در برابر پرسنل ما محفوش نمی ماند. شاید دوست داشته باشند در محل کار خود با کسی ملاقات کنند که نمی خواهند این ملاقات در معرض دید سایر پرسنل اتفاق افتد. یا اینکه برای عقد یک قرارداد به یک فضاب بسته و خصوصی نیاز داشته باشند اما پارتیشن اداری شیشه ای این شرایط را برای آنها فراهم نمی کند. اما باید بگوییم چنین چیزی وجود ندارد.

پارتیشن شیشه ای می تواند به خوبی امنیت شما را برقرار کند و محیط خصوصی برای شما به وجود آورد. در نظر داشته باشید که برای ساخت پارتیشن های اداری شیشه ای می شود از شیشه های مختلفی استفاده کرد که این شیشه ها می توانند مات باشند و یا با استفاده ا طرح های مختلف شرایطی را ایجاد کنند که در عین حالی که مانع از عبور نور نمی شوند مانع از دیده شدن محیط داخل پارتیشن شوند. امری بسیار ساده و کاملا ممکن که می تواند نیازهای شما را به راحتی برآورده کند و دیگر نیازی نیست که نگران حریم خصوصی مدیران مجموعه باشید.

شما برای اینکار می توانید از شیشه لاکوبل استفاده کنید که شیشه ای پیشت مات می باشد. همچنین این امکان برای شما فراهم است که از شیشه های سندبلاست استفاده کنید. استفاده از شیشه سندبلاست برایش ما مزیت های زیادی به همراه دارد. برای مثال می توانید سندبلاست را از درون پارتیشن شیشه ای اتاق خود انجام دهید و مثلا لوگو شرکت و نام شرکت خود را بر روی شیشه سندبلاست کنید. به این ترتیب هم جلوه ای بسیار زیباتر به محیط خود می دهید هم شرایطی را فراهم می کنید که حریم خصوصی شما حفظ شود

چرا از پارتیشن شیشه ای خانگی استفاده کنیم؟

پارتیشن شیشه ای منزل دارای طراحی‌های مختلفی است به همین دلیل مطابق با سلیقه مشتریان تولید و طراحی می‌شود. پارتیشن‌های شیشه‌ای علاوه بر محیط منزل در محیط کاری نیز کاربرد بسیار بالایی دارند. از این پارتیشن‌ها در محیط‌‌هایی همچون مطب پزشکان، دفتر وکیل‌ها و … نیز استفاده می‌شود زیرا علاوه بر جداسازی محیط، به شیک بودن فضا کمک بسیار شایانی می‌کند.

این پارتیشن‌ها دارای طراحی شفاف و مات هستند. پارتیشن‌های شیشه‌ای با شیشه هایی نظیر شیشه سکوریت تولید می‌شوند به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی داشته و یک انتخاب مناسب برای جداسازی در محیط خانه به شمار می‌روند. پارتیشن‌های شیشه‌ای در مدل های رنگی و مات و نیمه مات نیز وجود دارند. استفاده و بهره مندی از این پارتیشن‌ها نسبت به مصالح ساختمانی مزیت بسیار زیادی دارد.

پارتیشن‌ های شیشه‌ ای

انعطاف‌ پذیری باعث شده هر فردی بتواند مطابق با سلیقه خود از آنها در محیط کار و منزل استفاده کند. بسیاری از افراد تصور می‌ کنند با پارتیشن‌ های شیشه‌ ای حریم شخصی آنها حفظ نمی‌ شود. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است.

برای حفظ حریم شخصی با پارتیشن‌ های شیشه‌ ای راه‌ های مختلفی وجود دارد. استفاده از شیشه‌ های رنگی، مات و نیمه مات از جمله اقداماتی است که می‌ توانید برای حفظ حریم شخصی خود انجام دهید.

افرادی که می‌ خواهند از نور طبیعی بهره‌ مند شوند، می‌ توانند از پارتیشن‌ های شیشه‌‌‌‌‌ ای شفاف استفاده کنند. به این صورت در مصرف انرژی نیز صرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جویی می‌ شود.

انواع طراحی پارتیشن شیشه‌ ای منزل

پارتیشن شیشه ای منزل دارای انواع بسیار متفاوت و مختلفی بوده و در طراحی‌های گوناگون وجود دارد که استفاده از آن‌ باعث افزایش جذابیت محیط می‌شود. این پارتیشن‌ها از لحاظ ظاهری به پارتیشن‌های شیشه‌ای فاقد فریم و پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم‌دار تقسیم می‌شوند. پارتیشن‌های شیشه‌ای فاقد فریم با استفاده از پروفیل آلومینیوم تولید شده و بدون قاب و فریم هستند. پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم دار دارای فریم بوده و مقاومت بسیار بالایی دارند.

این پارتیشن‌ها با استفاده از پروفیل آلومینیومی ساخته می‌شوند. پارتیشن شیشه ای خانگی از لحاظ ضخامت به دو دسته پارتیشن‌های یک جداره و پارتیشن‌های دوجداره تقسیم می‌شوند. پارتیشن‌های شیشه‌ای یک جداره ضخامت کمتری دارند و نسبت به پارتیشن‌های دوجداره از مقاومت کمتری برخوردار هستند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره مقاومت بالاتری داشته و دارای خاصیت عایق می‌باشند. همه انواع این پارتیشن‌ها دارای کاربرد مخصوص به خود هستند و در محیط‌های خاصی استفاده می‌شوند. پارتیشن‌ های شیشه‌ ای انواع مختلفی دارند که در ادامه هر یک را به صورت مختصر مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

دکمه بازگشت به بالا