مقدمهای بر نقش تبلیغات در فروش نقش تبلیغات در تلویزیون شهری مورد تأیید و خواسته اغلب مدیران است. از این رو مدیران همیشه به دنبال روشهایی جهت سنجیدن تأثیر تبلیغات در کسبوکار هستند. در حقیقت بررسی تأثیر تبلیغات بر میزان فروش از خود تأثیر تبلیغات بر فروش پراهمیتتر است. هدف اصلی تبلیغات، افزایش فروش خدمات یا یک محصول است. به نقل از www.eurodisplay.com از این رو حجم تأثیرگذاری تبلیغات را میتوانیم به روش اثربخشی آن…
مشاهده ادامه ...آیا تاکنون از طعم یک توت فرنگی با وجود ظاهر سرخ و پرخ و خوشرنگ آن سرخورده شدهاید؟ علت این مسئله ممکن است استفاده از برخی حشرهکشهای خاص باشد. یک مطالعه منتشر شده در نشریه «شیمی غذا و کشاورزی» توسط جامعه شیمی آمریکا (ACS) کشف کرده است که دو قارچکُش (fungicides) مورد استفاده گسترده برای پرورش توت فرنگی میتوانند بر مکانیزمهای سلولی تاثیر بگذارند و در نتیجه موجب کاهش طعم و مزه و ارزش غذایی…
مشاهده ادامه ...