کوروش کمپانی و یک ماجرای تکراری! ماجرایی که از وعدههای فریبنده برای خرید گوشی با نشان «سیبِ گازخورده» آغاز شد، با تبلیغاتِ چند سلبریتی «فریبخورده» ادامه یافت و در پایان به یک سیب کرمخورده رسید! امروز هزاران مالباخته که دستشان از نشانِ سیب خالی مانده است، سلبریتیها را با اشاره دست به یکدیگر نشان میدهند و آنها را در این فریب شریک میدانند؛ از طرفی، کارشناسان و رسانهها در حال تحلیل ابعاد حقوقی، اقتصادی و…
مشاهده ادامه ...رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه حوزه زنان و خانواده در سال ۱۴۰۳ خبر داد. زهرا شمس احسان در گفتوگو با نازک نارنجی، با بیان اینکه یکی از دغدغههای مدنظر کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، افزایش مشارکت زنان در فرصتها و عرصههای شهری در کنار حمایت از گروههای آسیبدیده و یا در معرض آسیب بانوان بوده است، گفت: از اینرو علیرغم تخصیص اعتبار قابل توجه در سال ۱۴۰۲، با عنایت…
مشاهده ادامه ...