عمومیمطالب کسب و کار

ادکلن میلانو ساخت کجاست

ادکلن میلانو ساخت کجاست

افراد روز به روز نسبت به استفاده از ادکلن‌ها و انواع خوشبو کننده‌ها رغبت بیشتری پیدا کرده‌اند. داشتن بوی خوب در هر موقعیت و مکانی موجب سرزندگی و نشاط افراد می‌شود؛ از همین رو انسان‌ها همواره به دنبال ادکلن‌هایی با رایحه‌های عالی هستند.

ادکلن‌های میلانو موجود در فروشگاه آقای بیز از نمونه خوشبو کننده‌هایی هستند که طی سال‌های اخیر طرف‌داران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. ادکلن میلانو بیز در 8 رایحه مختلف برای خانم‌ها و آقایان تولید شده‌اند. همه افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند رایحه متناسب با خلق‌وخوی خود را انتخاب نمایند.

در ادامه مطلب ما به معرفی و بررسی ادکلن میلانو آقای بیز پرداخته‌ایم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید و از تمامی جزئیات این ادکلن‌ها مطلع شوید.

ادکلن میلانو آقای بیز

ادکلن‌های میلانو «milano» شرکت بیز در حجم 100 میل و تحت لیسانس بیک فرانسه تولید می‌شوند. ادکلن‌های برند میلانو کاملاً اورجینال هستند و با پخش رایحه مناسب در مقایسه با دیگر ادکلن‌ها توانسته‌اند در میان افراد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شوند

ادکلن زنانه میلانو Elegant

با توجه به خاص بودن ادکلن‌های میلانو، این برند برای سلیقه‌های مختلف رایحه‌های متنوعی را تولید کرده است. ادکلن میلانو 8 مدل با رایحه متفاوت دارد، که 4 رایحه آن مختص بانوان و 4 رایحه دیگر هم مختص آقایان است.

ادکلن میلانو در تمامی رایحه‌ها برای خانم‌ها و آقایان، ماندگاری بالایی دارد، علی‌الخصوص در فصول سرد سال نیز ماندگاری رایحه‌های بی‌نظیر میلانو چند برابر می‌شوند. در ادامه به معرفی انواع ادکلن میلانو  و ادکلن بیز با رایحه‌های متنوع آن پرداخته‌ایم.

ادکلن میلانو شرکت بیز یکی از محبوب ترین محصولات شرکت بیز است. این ادکلن در رایحه های مختلف برای خانم ها و آقایان عرضه می شود.

برخی از محبوب ترین رایحه های ادکلن میلانو عبارتند از:

  • برای زنان:
    • میلانو زنانه
    • میلانو نایت
    • میلانو دی
    • میلانو رز
  • برای مردان:
    • میلانو بلک
    • میلانو بلو
    • میلانو اسپرت
    • میلانو گرین

ادکلن های میلانو به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری بالا محبوب هستند. آنها همچنین فاقد تست حیوانی هستند و در بطری های شیشه ای شیک عرضه می شوند.

ادکلن های میلانو را می توان به صورت آنلاین یا از طریق نمایندگان بیز خریداری کرد.

خرید ادکلن مردانه میلانو Attractive

عطر زنانه میلانو طلایی عطری گرم و شیرین است که در سال 2012 توسط شرکت بیز به بازار عرضه شد. این عطر برای زنانی که به دنبال عطری جذاب و فریبنده هستند، مناسب است.

رایحه این عطر با رایحه ترنج و سیب آغاز می شود. در نت میانی، رایحه گل های یاسمن، زنبق و رز وجود دارد. رایحه پایه این عطر از مشک، چوب صندل و وانیل تشکیل شده است.

عطر زنانه میلانو طلایی در حجم 100 میلی لیتر عرضه می شود. ماندگاری این عطر بالا است و تا 8 ساعت روی پوست باقی می ماند.

این عطر در یک بطری شیشه ای طلایی رنگ با درب طلایی عرضه می شود. این بطری ساده و شیک است و به راحتی روی میز آرایش قرار می گیرد.

عطر زنانه میلانو طلایی انتخابی عالی برای زنانی است که به دنبال عطری گرم و شیرین هستند. این عطر برای استفاده در روز و شب مناسب است.

نت های عطر زنانه میلانو طلایی:

  • نت های آغازین: ترنج، سیب
  • نت های میانی: یاسمن، زنبق، رز
  • نت های پایه: مشک، چوب صندل، وانیل

خرید ادکلن سبز اسپرت میلانو

قیمت ادکلن میلانو مشکی بسته به فروشگاه و حجم آن متفاوت است. به طور کلی، قیمت این ادکلن بین 300 تا 600 هزار تومان است.

در اینجا چند نمونه از قیمت ادکلن میلانو مشکی در فروشگاه های مختلف آورده شده است:

  • فروشگاه اینترنتی دیجی کالا: 345 هزار تومان برای حجم 100 میلی لیتر
  • فروشگاه اینترنتی آقای بیز: 390 هزار تومان برای حجم 100 میلی لیتر
  • فروشگاه اینترنتی خانومی: 420 هزار تومان برای حجم 100 میلی لیتر

ادکلن میلانو مشکی عطری مردانه و جذاب است که در سال 2014 توسط شرکت بیز به بازار عرضه شد. این عطر برای مردانی که به دنبال عطری شیک و مدرن هستند، مناسب است.

رایحه این عطر با رایحه ترنج، گریپ فروت و سیب آغاز می شود. در نت میانی، رایحه گل های اسطوخودوس، شمعدانی و مریم گلی وجود دارد. رایحه پایه این عطر از مشک، چوب صندل و عنبر تشکیل شده است.

عطر مردانه میلانو مشکی در حجم 100 میلی لیتر عرضه می شود. ماندگاری این عطر بالا است و تا 8 ساعت روی پوست باقی می ماند.

این عطر در یک بطری شیشه ای مشکی رنگ با درب مشکی عرضه می شود. این بطری ساده و شیک است و به راحتی روی میز آرایش قرار می گیرد.

عطر مردانه میلانو مشکی انتخابی عالی برای مردانی است که به دنبال عطری گرم و تند هستند. این عطر برای استفاده در روز و شب مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا