اقتصادیمطالب کسب و کار

معرفی 10 تا از بهترین وارد کننده های مواد اولیه شیمیایی

10 تا از بهترین وارد کننده های مواد اولیه شیمیایی

امروزه خریداری مواد اولیه شیمیایی یا همان مواد خام شیمیایی یکی از مهم ترین کار هایی است که شما چه به عنوان مدیرعامل و چه به عنوان رئیس بخش تولید باید برای کارخانه یا کارگاه خودتان انجام بدهید. مواد اولیه شیمیایی به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روی کیفیت نهایی کالای شما و همچنین فرایند ساخت کالای نهایی تاثیر گذار هستند. قبل از شروع معرفی لیست مواد اولیه شیمیایی بیایید کمی به مشخصات یک وارد کننده خوب بپردازیم.

بهترین وارد کننده مواد اولیه شیمیایی کیست؟

ما در اینجا به طور مستقیم به شما نمی‌گوییم که بهترین چه کسی است اما برای انتخاب بهتر به شما نهایت سعی و کمک خود را خواهیم کرد.

یک وارد کننده مواد شیمیایی خوب، کسی است که این ویژگی ها را داشته باشد:

  • مرجعیت و اعتبار وارد کننده: در انتخاب وارد کننده، می توانید با مطالعه و بررسی مرجعیت و اعتبار وارد کننده از نظر کیفیت مواد اولیه و همچنین خدمات پس از فروش اطمینان حاصل کنید.
  • تضمین کیفیت مواد اولیه: وارد کننده باید تضمین کند که مواد اولیه شیمیایی تامین شده توسط او، با معیارهای استاندارد صنعتی و دولتی سازگاری دارد.
  • موجودی و قیمت: قیمت و موجودی مواد اولیه از جمله معیارهایی هستند که باید در خرید مواد اولیه مد نظر قرار دهید.
  • رعایت قوانین و مقررات مربوط به خرید و واردات مواد شیمیایی: برای خرید مواد شیمیایی، باید قوانین و مقررات مربوط به واردات، حمل و نگهداری و استفاده از آنها را رعایت کنید.
  • شناسایی خطرات و مواد خطرناک: برای مواد شیمیایی خطرناک، باید از وارد کننده اطمینان حاصل کنید که مواد با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در حمل و نگهداری آنها برخوردار است.

با توجه به معیارهای فوق، شما می‌توانید به دنبال یک وارد کننده مواد اولیه شیمیایی مناسب باشید! توجه کنید که معیار ایمنی و سلامتی مواد اولیه شیمیایی بسیار مهم است!

معرفی 10 تا از بهترین وارد کننده های مواد اولیه شیمیایی

در ادامه به شما 10 تا از بهترین وارد کننده های مواد اولیه شیمیایی را معرفی می‌کنیم. این 10 وارد کننده عبارتند از:

  1. بسپارمارکت (کیهان بسپار نیک اندیشان)
  2. مبتکران شیمی
  3. بازرگانی شیمیایی یکتا اسوه کیمیا
  4. پتروشیمی
  5. بازرگانی آریانا شیمی
  6. بازرگانی شیمیایی بوعلی سینا
  7. صبا مهر کیان شیمی
  8. پیشگامان شیمی
  9. شرکت آبا شیمی
  10. شرکت نیک آزما

اگر می‌خواهید در مورد گستره محصولات و ویژگی های هر وارد کننده بدانید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1- شرکت بازرگانی کیهان بسپار نیک اندیشان

شرکت بازرگانی کیهان بسپار نیک اندیشان که با نام تجاری بسپارمارکت فعالیت می‌کند، یکی از عمده فروشان و وارد کننده های مواد اولیه شیمیایی همانند انواع پلیمر، انواع رنگ و رزین، انواع کامپوزیت ها و الیاف شیشه و… است. در بسپارمارکت شما می‌توانید مواد اولیه شیمیایی با کیفیت را با قیمت مناسب پیدا کنید اما خبری از انواع اسید ها نیست.

مواد شیمیایی حلال و حلال های وارداتی نیز از دیگر محصولات این کسب و کار است که در منوی وبسایت بسپارمارکت نیز آمده است. این شرکت در مورد خودش می‌گوید:

” شرکت بازرگانی کیهان بسپار نیک اندیشان با نام تجاری بسپار مارکت در زمینه واردات، تامین و توزیع مواد اولیه صنایع مختلف از جمله صنایع پلیمری، شیمیایی، رنگ و رزین، شوینده و غذایی فعالیت می کند. ما همواره در تلاشیم تا با بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه بازرگانی، علاوه بر ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین مواد اولیه بتوانیم با استفاده از مطالب آموزشی که بصورت هفتگی در سایت قرار داده می شود و برگزاری کارگاههای آموزشی و ارائه مشاوره در جهت کاهش مشکلات تولید در حوزه های مختلف صنعت گامی کوچک برداریم. “

آدرس: دفتر شیراز: شیراز، برج صنعت | دفتر تهران: تهران، برج بهار

شماره تماس: 07138385338

وبسایت: basparmarket.com

2- موسسه مبتکران شیمی

مبتکران شیمی یکی از بهترین شرکت های وارد کننده و فروشنده مواد اولیه شیمیایی و مواد خام شیمیایی است. مبتکران شیمی لیست کاملی از تمامی مواد شمیایی را به شما ارائه می‌دهد. این شرکت در مورد خودش می‌گوید:

“مبتکران شیمی به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فروش مواد شیمیایی در ایران با سابقه طولانی در امر خرید و فروش انواع مواد شیمیایی آمادگی دارد تا خدمات خود را به بهترین شیوه ممکن به شما عزیزان ارائه دهد. در ادامه می توانید با انواع مواد اولیه شیمیایی قابل عرضه توسط این مجموعه و مزایای خرید از ما آشنا شوید. “

آدرس: تهران – خیابان شریعتی – ابتدای خیابان ملک

ایمیل و تماس: mbkchem@yahoo.com – 02177649247

وبسایت: mbkchemical.com

3- بازرگانی شیمیایی یکتا اسوه کیمیا

بازرگانی شیمیایی یکتا یکی از قدیمی ترین شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی است. این شرکت در 3 دسته اصلی محصولات صنعتی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی اقدام به واردات مواد شیمیایی و فروش آنها می‌کند. یکتا شیمی یکی از قدیمی ترین شرکت ها بوده از سال 76 تجربه فعالیت در این حوزه را دارد!

این شرکت در مورد خودش می‌گوید:

” شركت يكتا اسوه كيميا در سال 1376 با نام شیمیایی يكتا کار خود را در زمینه تهیه و توزیع موادشیمیایی آغاز نمود. شركت يكتا اسوه كيميا ؛ وارد کننده و فروشنده مواد اولیه شیمیایی صنایع شیمیایی، غذایی، داروسازی، آب وفاضلاب، شوینده و پاک کننده، رنگ و رزین، آبکاری، کاشی و سرامیک، آرایشی بهداشتی، فولاد سازی و سیمان می باشد که محصولات این شرکت به تفکیک در دوبخش موادشیمیایی صنعتی ومواد شیمیایی آزمایشگاهی ارائه می گردد. “

آدرس:

تلفن: 09121762420

وبسایت: yektachem.com

4- بازرگانی پتروکیمیا

پتروکیمیا یکی دیگر از وارد کننده های مواد شیمیایی است که شما می‌توانید از آن مواد شیمیایی مورد نیاز خودتان را خریداری کنید. پتروکیمیا طبق گفته خودش این خدمات را ارائه می‌دهد:

” این مجموعه با هدف تامین مواد شیمیایی با کیفیت مورد نیاز در صنایع مختلف، خصوصا صنعت تصفیه آب ، جمعی از متخصصان و خبرگان این حوزه را گرد هم آورده و مفتخر است که تاکنون توانسته سهمی در چرخه تامین و توزیع مواد شیمیایی مورد نیاز تولیدکنندگان عزیز داشته باشد. “

آدرس: تهران، خیابان شریعتی ،بین سه راه طالقانی و خیابان بهار شیراز ، پلاک 373، طبقه 3

تلفن: 02177649247

وبسایت: trade-chemical.com

5- شرکت آریانا شیمی

آریانا شیمی نیز یکی دیگر از شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما لیست مواد شیمیایی آن را ببینید. اگر شما قصد خرید و فروش مواد شیمیایی دارید، آریانا شیمی یکی از بهترین شرکت هایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. آریانا شیمی در مورد خودش می‌گوید:

” آریانا شیمی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز مواد شیمیایی فروشی آنلاین شناخته می شود. “

آدرس:

تلفن: 09192088832

وبسایت: arianachemi.com

6- بازرگانی شیمیایی بوعلی سینا

بازرگانی شیمیایی بوعلی سینا از آن دسته از شرکت هایی است که کار واردات مواد شیمیایی و واردات مواد خام شیمایی را انجام می‌دهند با این تفاوت که خودشان در کار اجرای انواع پروژه های شیمیایی هم هستند. با سر زدن به وبسایت این شرکت متوجه می‌شوید که بازرگانی شیمیایی بوعلی سینا پروژه های بسیاری را در این حوزه اجرا و مدیریت کرده است.

این شرکت در مورد خودش می‌گوید:

” شرکت شیمیایی بوعلی سینا در سال ۱۳۵۵ به منظور اجرای پروژه های تصفیه آب و فاضلاب تاسیس گردید و دارای سوابق علمی و عملی نزدیک به نیم قرن می باشد. شرکت شیمیایی بوعلی سینا در حال حاضر  در زمینه واردات و فروش مواد شیمیایی فعالیت دارد. “

آدرس: خیابان سهروردی شمالی – نرسیده به تقاطع مطهری – پلاک 238 – طبقه دوم – واحد 5

تلفن: 02188748404 – 02188502389

وبسایت: buali-chem.com

7- شرکت صبا مهر کیان شیمی

شرکت صبا مهر کیان شیمی از آن دسته شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی است که به رضایت خریدار اهمیت می‌دهد. تحویل به موقع، ده سال تجربه و رضایت خریداران از ویژگی های این شرکت است. انواع موادی که در محصولات آرایشی و بهداشتی به کار می‌روند در شرکت صبا مهر کیان شیمی یافت می‌شوند. پلیمر ها از همین دسته مواد هستند.

اگر می‌خواهید بدانید که پلیمر ها در صنعت لوازم آرایشی چه نقشی دارند حتما مقاله لینک شده را مطالعه کنید تا متوجه شوید که این کالا چقدر در زندگی روزمره همه مخصوصا بانوان مهم است.

آدرس: تهران، م حسن آباد، خ وحدت اسلامی، ک معتمدی(روبروی پارک شهر)، پلاک 6، واحد1

تلفن: 9-88482946 

وبسایت: smkchemical.com

8- پیشگامان شیمی

اگر شما به دنبال مواد اولیه برای صنایع زیر هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به پیشگامان شیمی حتما سری بزنید:

  • مواد اولیه صنایع غذایی
  • مواد اولیه لوازم آرایشی
  • مواد اولیه دارویی و پزشکی
  • مواد اولیه صنعتی
  • مواد اولیه تصفیه آب
  • انواع اسانس
  • حلال های شیمیایی
  • مواد اولیه رنگ و رزین

پیشگامان شیمی در مورد خودش می‌گوید:

” شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی با بیش از 20 سال سابقه کاری درخشان، جزء برترین و قدیمی‌ترین تأمین کنندگان مواد اولیه مورد نیاز صنایع غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی می‌باشد که با تکیه بر تجارب و تخصص چندین ساله تیم خود در ارائه خدمات به بیش از هزاران مشتری در طی این سال‌ها، توانسته به بهترین شکل ممکن انتظارات و نیاز مشتریان را برطرف بنماید. “

آدرس: دارای دفتر در شهر تهران و اصفهان

تلفن: ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷

وبسایت: irchem.ir

9- شرکت آبا شیمی

آبا شیمی یکی دیگر از شرکت های وارد کننده مواد اولیه شیمیایی است که در حوزه انواع اسید ها، شیرین کننده ها، بهبود دهنده ها و انواع کلر ها فعالیت دارد. این شرکت با برند های بزرگی فعالیت داشته است که با مشاهده وبسایت آن می‌توانید آنها را ببینید.

” آبا شیمی در سال ۱۳۷۰ تاسیس و فعالیت خود را در زمینه واردات ، خرید وفروش مواد شیمیایی آغاز کرد.این واحد در بازار مواد شیمیایی کیمیا واقع در خیابان خاوران بعد از میدان آقانور واحد ۷۷ قرار دارد و آماده هر گونه خدمات و پشتیبانی واحدهای تولیدی اعم از خرید و فروش، ثبت سفارش، مشاوره در زمینه آبکاری، صنایع آب وفاضلاب، صنایع غذایی، دارویی، ساختمانی و کشاورزی می باشد.”

آدرس: تهران خیابان خاوران شرقی بعد از میدان ثامن الحجج ضلع شمالی جاده امام رضا بازار بزرگ کیمیا

تلفن: 02133486838

وبسایت: abashimi.com

10- نیک آزما

نیک آزما آخرین گزینه لیست 10 تایی ما از بهترین شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی است. نیک آزما در اصل یک وارد کننده لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی + مواد شیمیایی مورد نیاز برای آزمایشگاه است. این شرکت در مورد خودش می‌گوید:

” شرکت نیک آزما با بیش از دو دهه فعالیت به مدد تلاش و کوشش های شبانه روزی، با بکارگیری علم روز و همکاران متخصص و مجرب خود، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت ایران مطرح است و از آن میتوان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های واردکننده و توزیع کننده مواد شیمیایی در ایران نام برد. “

آدرس: تهران – میدان فلسطین – خیابان فلسطین – ساختمان پزشکان – طبقه همکف – واحد 1

تلفن: 02166494207

وبسایت: nik-azma.com

جمع بندی نهایی

در این مقاله ما لیستی از بهترین شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی را برای شما آوردیم. اگر شما قصد خرید مواد اولیه شمیایی را دارید، حتما به نکاتی که در ابتدای مقاله گفته شد، بیشترین دقت را کنید. مواد اولیه شیمیایی به نوعی قلب صنعت شیمیایی هستند، بنابراین در انتخاب آنها و خرید مقادیر زیاد آنها نهایت دقت را به خرج بدهید!

دکمه بازگشت به بالا