علمی و پزشکی

استراتژی موثر چین در اعمال محدودیت‌ها برای مهار کرونا

طبق مطالعه کارشناسان دانشگاه پکن، اگر چین با حذف ممنوعیت‌های مسافرتی، سیاست «تحمل صفر» را برای جلوگیری از کرونا حذف می‌کرد، روزانه بیش از 630 هزار بیمار کووید-19 را ثبت می‌کرد.

به گزارش نازک نارنجی، در گزارشی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین منتشر کرده است، این کارشناسان آمار ریاضی می گویند چین بدون دو عامل مهم نمی تواند سفر کند. واکسیناسیون کارآمدتر یا درمان های خاص لغو.

کارشناسان در این مطالعه از آمارهای کرونری در ایالات متحده، بریتانیا، اسپانیا و فرانسه در ماه اوت استفاده کردند و نتایج را با این واقعیت مقایسه کردند که چین قبل از همه‌گیری کواید 19 از استراتژی یکسانی در هر یک از این کشورها استفاده می‌کرد.

در این گزارش آمده است که اگر چین برای کنترل همه‌گیری کرونا راهبردی مشابه ایالات متحده اتخاذ کند، میزان ابتلا روزانه به کووید 19 در این کشور حداقل 637 هزار و 155 نفر خواهد بود.

همچنین حادثه کووید 19 در این کشور در صورت اتخاذ استراتژی مشابه بریتانیا به 275 هزار و 793 مورد و در صورت اتخاذ استراتژی مشابه فرانسه به 454 هزار و 198 تن در روز خواهد رسید.

به گزارش رویترز، مقامات بهداشتی چین امروز (یکشنبه) اعلام کردند که 23 مورد جدید کووید 19 در 27 نوامبر (دیروز) منهای 25 مورد نسبت به روز گذشته در این کشور گزارش شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا