فرهنگ و هنر

مدیرعامل فارس: خیلی ها رسانه را ابزاری برای تبلیغات سیاسی می بینند

در مورد مشکلات اصلی رسانه های امروزی ، به مدیرعامل خبرگزاری آنلاین نازک نارنجی این دلیل داده شد که بسیاری از تصمیم گیرندگان و صاحبان رسانه ها با رسالت دقیق رسانه ها آشنا نیستند و رسانه ها را صرفاً یک تبلیغات می دانند: “این افراد فکر می کنند رسانه یک ابزار است. آیا این تبلیغات سیاسی است ، در حالی که رسانه ها بخشی جدایی ناپذیر از اداره جامعه هستند. یعنی بخشی از کارهای حاکم بر جامعه مربوط به مدیریت افکار عمومی است. بنابراین ، شگفتی اقناع ، نفوذ و ارتباط باید از طریق رسانه ها انجام شود.

پیام تیرانداز – مدیرعامل خبرگزاری آنلاین نازک نارنجی – در مصاحبه با نازک نارنجی ، وی ادامه داد: “هرچه سطح رسانه کوتاهتر باشد ، ماموریت اصلی کوتاهتر می شود. این به محیطی برای کسب تجربه تبدیل می شود و مردم وقتی مهارت پیدا می کنند اطلاعات را کسب می کنند. ، انتخاب رویکرد غیر رسانه ای برای فعالیت حرفه ای آنها ؛ زیرا ما سطح رسانه ها را بد می دانیم.

وی گفت: “این یک مسئله مطلق نیست و بسیاری از آنها مأموریتی دارند و تا پایان عمر در جریان رسانه ها خواهند بود.” این موضوع به وضعیت کلی رسانه ها مربوط می شود. اگر بپذیریم که رسانه در حال حاضر ابزاری برای حکمرانی خوب در سطح جامعه است ، ساختارها ، برنامه ها و توجه رسانه ها در سطح بسیار بالاتری تعریف می شود. بنابراین ، رسانه ها بیشتر محل ارتباط هستند تا محل عبور. این افراد در زمینه های دیگر تخصص دارند و سپس تخصص خود را در زمینه رسانه صرف می کنند و از آن برای ضربه زدن به افکار عمومی استفاده می کنند. ما این مشکل جدی را در کشور داریم و مهمترین وظیفه قضات عزیز در بخش مطبوعات و دیگر حوزه ها این است که بر رسانه ها نظارت کنند تا رسالت اصلی رسانه ها را درک و درک کنند.

تیرانداز از نماینده جدید در بیانیه صحبت کرد: “خوشبختانه خود دکتر مهدی پور یکی از اعضای رسانه است و سابقه ای در این زمینه دارد و دوره های علمی را در این زمینه گذرانده و از مسائل آگاهی دارد.” آنها باید موقعیت اصلی رسانه را برای ذینفعان رسانه پیش بینی کنند.

مدیرعامل فارس با اشاره به اقدامات محمد خدادی ، نماینده سابق مطبوعات ، گفت: آقای خدادی کارشناس رسانه است و فکر می کنم دوره وی ، با وجود گذراندن بحران های مختلف ، نحوه برخورد و تعامل با مسائل بسیار است. آموزنده … ”بود. برخی افراد ، تا زمانی که هستند ، تأثیرشان کمتر نمایان می شود ، زیرا اهل ظاهر و دوست داشتن نیستند ، اما در غیر این صورت ، تنهایی آنها احساس می شود و آقای خدادی یک کلاس است. او در زمینه رسانه کارشناسی ارشد است و درک بالایی در زمینه مدیریت دارد و تلاش های او آنقدر خوب نیست که بتواند دوران سختی را مدیریت کرده و کاملاً موفق باشد.

در آخرین قسمت از سخنرانی نازک نارنجی ، تیرانداز در مورد تغییر لوگوی خبرگزاری آنلاین نازک نارنجی و پیام داخل آن و داخل آن که گاهی به کپی لوگوی دیگر اختصاص داده شده است ، اظهار کرد: تغییر لوگو بخشی از فرآیند علامت گذاری این در جهان عادی است همانطور که می بینید ، بسیاری از رسانه های مطرح جهان بسته به ماموریت خود بارها هویت بصری خود را تغییر می دهند. از آسوشیتدپرس گرفته تا سی ان ان و بی بی سی ، همانطور که ماموریت های جدیدی را برای خود تعریف می کنند ، لباس مناسب می پوشند. امروز فارس یک خبرگزاری است که به یک شرکت رسانه ای تبدیل شده است و یکی از خدمات آن خبرگزاری است. بنابراین ، او شکل و لباس جدیدی را در راستای ماموریت های جدید به تن می کند. تغییر همچنین بیش از یک سال طول کشید و اندی خود را با ماموریت جدید خدمات و انتظاراتی که داشت و خدماتی که از این پس ارائه می دهد یا در گذشته ارائه می دهد ، تطبیق داد ، بنابراین این تغییر- یا در این بخش بود ؛ البته برخی از لوگو به عنوان یک کپی انتقاد کردند ، در حالی که کارشناسان مجبور بودند در مورد آن اظهار نظر کنند. از آنجا که عناصر گرافیکی را می توان کاهش و ساده کرد ، استفاده از آنها عادی و تکراری شده است و نه این که ما بخواهیم فلسفه ای برای این طرح وجود داشته باشد و آن کپی باشد. طبیعتاً اهمیت رسانه ها در ارائه اهداف و چشم اندازهای مطلوب در درون آن است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا