اقتصادی

توصیه‌های نوروزی به رئیسی برای وزارت‌خانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی

یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی ، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در توصیه ای به سید ابراهیم رئیسی گفت: وزرای آینده نیرو و کشاورزی باید هم شخصیت علمی و هم اجرایی داشته باشند.

رحمت الله نوروزی در گفت وگو با نازک نارنجی ، با اشاره به بحران های زیست محیطی و انرژی ایران اظهار داشت: “تنش آبی در خاورمیانه به ویژه در کشور ما جدی شده است. ما انتظار داریم که. سید ابراهیم یک خردمند ، متخصص و جهادگر را منصوب می کند. قوی برای هر دو وزارتخانه. “انتخاب نیروی خانه و جهاد در کشاورزی.

نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه ماه گذشته مردم از بحران آب و برق متاثر شده اند ، گفت: وزرای نیرو و کشاورزی باید هم افراد علمی و اجرایی باشند و هم وزیر آینده باید یک استراتژیست باشد. سندی برای حل مشکلات استان ایران.

عضو کمیته کشاورزی ، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ادامه داد: در زمینه کشاورزی ، ما باید چاه های غیرمجاز را مدیریت کنیم. کوچکترین مسائل کشاورزی و انرژی به یک سند راهبردی و یک برنامه جامع نیاز دارد. من از سید ابراهیم رئیسی می خواهم كه مدیر ، مدیر و وزیر خبره ای را به وزرای ارشد منصوب كند.

نوروزی در مورد میزان هدر رفت آب در ایران تأکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی آینده باید آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ای را جدی بگیرد ، زیرا از دست دادن آب در مناطق عمیق بسیار زیاد است. ما همچنین باید از قابلیت های حوزه های دانش بنیان استفاده کنیم.

سرانجام اکنون نوروز اضافه شده است: مشکلات ما فقط در مناطق مرزی نیست. شاید باورتان نشود که اکنون در مرکز استان گلستان کمبود آب داریم و شهرهایی مانند علی آباد کتل با کمبود آب و برق روبرو هستند. ما به تلاش جدی رئیس جمهور آینده ، یک برنامه دقیق و علمی و یک اراده جدی و جهادی نیاز داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا