اجتماعی

قراردادهای رسانه‌ای منطبق بر مقررات و سیاستهای شهرداری است/ اطلاعات شفاف در دسترس شهروندان است

رئیس تهران در جامعه تهران و جامعه بین الملل ضمن ابراز خرسندی از روند شفافیت در این مجموعه ، گفت:

به گزارش نازک نارنجی ، غلامحسین محمدی ، رئیس مرکز ارتباطات و جامعه جهانی شهرداری تهران با اشاره به قراردادهای منتشر شده شهرداری تهران با رسانه های فضای مجازی ، می گوید: افکار عمومی در روندی شفاف. “و در راستای این موضوع ، مردم و رسانه ها می توانند از آنچه شهرداری تهران انجام می دهد انتقاد کنند و دریابند که چگونه هزینه های مالی صرف می شود.

قراردادها در زمینه ارتباطات و رسانه ها بسیار متفاوت است

محمدی افزود: همچنین باید هر خبری را که در فضای رسانه ای نشان داده می شود بررسی کنیم و دریابیم از چه زاویه ای منتشر می شود و آیا در موقعیت درستی است یا به دلایل سانسور شده نشان داده می شود ؛ قراردادهای مدیریت شهری در زمینه ارتباطات و رسانه ها بسیار متنوع هستند و بخشی مربوط به ایجاد محتوا و بخشی مربوط به توزیع محتوا است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اظهار داشت: مانند بسیاری دیگر از م institutionsسسات و ارگان هایی که از امکانات خود استفاده می کنند و یا برای تهیه و توزیع محتوا خدمات تهیه می کنند ، ما نیز به دلیل محدودیت تبلیغات و اطلاعات شهرداری هستیم. تهران برای کنترل قراردادها و کاهش هزینه ها در مناطق 22 گانه شهرداری تهران و همچنین سازمان ها و شرکت ها ، تصمیم داریم فعالیت های برون سپاری رسانه ها را به صورت متمرکز انجام دهیم.

محمدی ادامه داد: این اولین قدم منجر به اقدامات زیادی توسط شهرداری تهران به نام فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی تحت کنترل جامعه شهرداری تهران تهران شده است. در عوض ، برای آوردن اخبار به مردم ، با پوشش خبری و اطلاعات عمومی مانند ترافیک ، زباله ، فضای سبز ، معماری و برنامه ریزی شهری و همچنین گزارش روزانه ساخت شهرداری تهران ، ما اخبار و قراردادهای تولید و ما را ارائه می دهیم. توزیع مطالب مطابق با قوانین ، مقررات و تعرفه های شرکت تبلیغات شهرداری تهران.

رئیس مرکز ارتباطات اجتماعی و بین المللی شهرداری تهران در تهران اظهار داشت: این فعالیت ها معمولاً خاص بوده و حاوی مقالاتی از انجمن پیام رسا است ، مبنی بر اینکه تبلیغات و فعالیت های هنری به تشخیص هیئت مدیره یا از طریق تماس با کسانی که توانایی کار دارند. “اگر افراد شرایط محدودی در خدمت داشته باشند) ممکن است بدون رسمیت بمانند ، که البته تشریفات خاص خود را دارد که گزارش را در استدلال همراهی می کند.

وی اظهار داشت: به عنوان مثال در یکی از قراردادها عنوان شده بود که 400 میلیون تومان از طرف شخصی برای شبکه اجتماعی توئیتر داده شده است ، بر اساس این دروغ که چنین چیزی نمی تواند غیر منطقی و غیرقانونی باشد. . قرارداد مذکور برای توزیع یک خبر خاص هر ساله با توجه به تعرفه های مصوب است.

رئیس مرکز ارتباطات و جامعه جهانی در تهران گفت: “ما فعالیت های قانونی را برای ارائه اطلاعات دقیق و مناسب به بسیاری از رسانه ها داریم و برخی روزنامه ها نیز نامه ویژه ای برای گزارش از دستاوردهای شهرداری تهران منتشر می کنند. شهروندان تهرانی. “

محمدی گفت: فعالیت های تبلیغاتی و هنری در شهرداری تهران به طور کلی توسط شرکت پیام رسا انجام می شود که مطابق با قوانین و نظر هیئت مدیره و گزارش های توضیحی انجام می شود.

وی در ادامه توضیح داد: وظیفه روابط عمومی اطلاع رسانی اقدامات سازمان عمومی از طریق شفاف است. برای این منظور از رسانه های چاپی و مجازی ، رسمی و غیررسمی استفاده می شود. در نتیجه ، انعقاد قرارداد با افراد و شرکت ها برای تولید و توزیع محتوا وظیفه طبیعی روابط عمومی است. با بیان اینکه شهرداری روزنامه دارد و روابط عمومی دارای یک خبرگزاری شهری نیز هست که هرگز طبق تحقیقات انجام شده پاسخ نداده و اطلاعات سازمانی را درخواست نکرده است و روابط عمومی از استفاده جدید رسانه ها و رادیو و تلویزیون و روزنامه ها استفاده کرده باید فراوان باشد. جلد. مخاطبان بیشتری را تحت پوشش قرار داد.

وی گفت: “مطابق با قانون شهرداری تهران ، شرکت پیام رسا مجاز است علاوه بر پیشنهاد منصرف به ترک تشریفات ، بر اساس مصوبه هیئت مدیره هنرهای کوچک و بزرگ و تبلیغات تبلیغاتی نیز اقدام کند.” از آنجا که اگر شهرداری به دنبال ایفای نقش در روزنامه ، فیلم یا کمپین اطلاعاتی خاصی باشد که به درخواست پیمانکار نیاز به تعیین نام ویژه ای دارد ، بعید است با درخواست مناقصه این کار را انجام دهد. انجام کارهای لازم

وی گفت: “در شهرداری تهران ، این شرکت تبلیغاتی از حدود هفتاد سال قبل با همان سازوکار روبرو شده است و اکثر اقدامات آن زیر سال رفته است ، و متأسفانه به دلیل عدم دسترسی به رسانه ها ، چنین نشده است. واقعاً شفاف و مورد بررسی قرار نگرفته است. “اما اکنون ، همه قراردادها و مقررات را شفاف ساخته ایم تا علاوه بر ارگان هایی که مردم را اداره می کنند ، شهروندان نیز می توانند نظرات خود را بررسی و بیان کنند.

طبق وب سایت این شهر ، محمدی ادامه داد: “بسیاری از ما در زمینه اطلاع رسانی علی رغم این فعالیت زیاد از ما انتقاد می كنند. البته چون رسانه ملی با ما همکاری نمی كند ، نمی توانیم فعالیت مدیریت شهری را به ویژه در زمینه تغییر راه آهن. “اما ما در حال استفاده از بزرگترین قدرت خود هستیم تا بتوانیم راه آهن جدید را برای مدیریت شهری در شرایطی توصیف کنیم که مردم روشنفکر باشند و نسبت به ایجاد کل دولت انتقاد کنند. من فکر می کنم صرف نظر از انگیزه ها ، این انتقادها و بررسی ها به نفع اکثریت است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا