علمی و پزشکی

سیاه‌ترین روز کرونا در ایران

توالی تعداد بیماران بسیار جدی با Covid 19

اعلامیه:

آمارهای رسمی وزارت بهداشت در مورد تعداد بیماران و مرگ و میر در کرونا نشان می دهد که تعداد مرگ و میر در کرونا به بالاترین سطح رسیده است. آمار کرونا امروز ، 6 اکتبر 1999 ، دو رکورد نگران کننده دیگر ثبت کرد که تعداد بیماران “بیمار جدی” و تعداد کل “مبتلایان هفتگی” را به یک رکورد طولانی در حال حاضر

چیزی به نام میزان مرگ و میر تاج وجود ندارد

آمارهای وزارت بهداشت در 7 اکتبر ، تصویری سیاه از گسترش تاجگذاری در ایران را نشان می دهد ، بنابراین اکنون با 239 کشته ، بالاترین رتبه را در میان تمام روزهای تاجگذاری دارد. این تعداد در زمانی ثبت شد که از ابتدای هفته جاری تعداد کشته ها بیش از 200 نفر بود که خود آماری نگران کننده است.

تاریکترین روز تاج در ایران

قرمزترین قاب هفتگی عروق کرونا

هر هفته تعداد افراد مبتلا به تاج گذاری با عبور از یک نسبتاً تند 20،335 نفر ، که در هفته سوم آوریل ثبت شده است ، اکنون یک رکورد جدید ثبت می کند. طبق آماری که تا به امروز منتشر شده است ، از هفته سوم آوریل ، تعداد بیماران قلبی نسبتاً کم است و میزان بروز آن زیر 21000 است ، اما در پاییز ، عبور از این سطح به تدریج تا امروز قفل شده است. یک نگرانی ثبت شد بر این اساس ، تعداد بیماران در هفته گذشته به 26625 نفر رسیده است که بالاترین میزان تاکنون است.

سومین رکورد متوالی در بیماران کرونا حیاتی

صرف نظر از آمار ثبت شده ، تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا در هفته های اخیر شرایط را برای بیمارستان ها دشوار کرده است. تعداد بیماران وخیم امروز به 4 هزار و 274 نفر رسید که سومین تخلف رکوردی برای سومین روز متوالی پس از دو رکورد ثبت شده در دو روز گذشته است. آماری که روزهای سخت بیمارستانها و کادر پزشکی را با آن روبرو می کند.

نقض رکورد کرونا در روزهای پاییز ، یک بار دیگر به فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک ، شستن مکرر دست ، اجتناب از حضور در جلسات و غیره نیاز دارد.

تاریکترین روز تاج در ایران

دکمه بازگشت به بالا