علمی و پزشکی

درچه صورتی گوش‌درد و گلودرد شدید نشانه کرونا ست؟

طبق این گزارش اعلام کردنیک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: طبق مشاهدات بالینی ، یک علائم جدید به صورت درد گلو و درد شدید یک طرفه در بیماران مبتلا به بیماری انسداد قلب و عروق قلب مشاهده شده است.

کامران خدکارارمی با اشاره به مشاهدات بالینی چندین متخصص گوش و حلق و بینی گفت: از ابتدای ماه مه ، طبق مشاهدات بالینی ، بسیاری از متخصصین گوش و حلق و بینی به گروه های علمی معرفی شده اند که یک مورد جدید است. علائم به صورت گلو درد و درد شدید. ” یک طرف در بیماران مشکوک به تاج مشاهده شد.

وی افزود: این علائم که بعضا با سردردهای شدید یا سایر علائم عروق ویروس کرونا همراه است ، در صورت عدم وجود مشکلاتی مانند ریفلاکس اسید و زخم دهان مشاهده شده است ؛ تشخیص این افراد نیست. علائم قرمزی یا التهاب گلو را نشان می دهد یا محدودیت کمی در درد شدید دارد.

خداکارمی ادامه داد: در بیش از نیمی از بیماران ، آزمایش تاج گذاری مثبت است و همچنین در برخی افراد علائم دیگر تاج مانند درد بدن ، سردرد ، علائم دستگاه گوارش و علائم دستگاه گوارش وجود دارد. عصبی به عنوان تغییر در خلق و خوی. “

وی افزود: یکی دیگر از علائم بالینی که امروزه مشاهده شده است وجود تیروئیدیت (التهاب غده تیروئید) در برخی از افراد است ؛ با توجه به اینکه تیروئیدیت در حال حاضر شایع نیست و بیماران مبتلا به تیروئیدیت به راحتی از نظر سن و جنس تشخیص داده نمی شوند ، تیروئیدیت می تواند به عنوان یک علامت احتمالی تاج در نظر گرفته شود.

این متخصص گوش ، بینی و گلو توضیح می دهد: “اگر گلودرد و درد گوش شدید وجود دارد ، می تواند بیش از چهار یا پنج روز دوام داشته باشد. و هیچ التهابی از دندان های آخر یا دندان در وجود ندارد. فک ، و غیره ممکن است به تاج شک کنید.

خداکارمی می گوید: افراد مبتلا به درد گوش و گلو یک طرفه و شدید باید مراقبت بیشتری کنند: “این افراد باید از ماسک استفاده کنند و از تماس با دیگران خودداری کنند و با دیدن یک نفر تحت درمان قرار بگیرند. شما دکتر. “

دکمه بازگشت به بالا