استان ها

سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های خراسان شمالی به بیش از 86 هزار تماس مردمی پاسخ داد

 سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های خراسان شمالی به بیش از 86 هزار تماس مردمی پاسخ داد

سامانه 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی طی 10 ماه گذشته به 86 هزار و 514 تماس مردمی پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری نازک نارنجی، مدیرکل گفت: در این مدت 6 هزار و 202 تماس مردمی با اپراتور استانی برقرار شده است که 8 درصد تماس های اپراتور کشور را به خود اختصاص داده است.

محمد مشتری، میانگین پاسخگویی به تماس های مردمی از طریق اپراتور را 92 ثانیه ذکر کرد و افزود: بیشترین تماس ها با سامانه گویای 141 در این مدت مربوط به اطلاع از آخرین وضعیت جاده ها به خصوص گردنه ها، خاموشی چراغ روشنایی در جاده، خرابی آسفالت، وجود چاله، کمبود روشنایی، وجود لاشه حیوان در محور، عدم پرداخت کرایه و اخذ کرایه اضافه بوده است.

وی اظهارکرد: کاربران جاده ای می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های این اداره کل از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، مشکلات راه ها و … مطلع شوند همچنین شکایت خود از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران را ثبت کنند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا